En dag kvar till Jul lov !

Dagen började dåligt.
Iskallt ute & glömde vantarna hemma och vände och hämtade dem.
Då missade jag bussen ..
Fick halvspringa ner till esplanaden för att hinna med ettan. Kom bara några minuter sent så det var lugnt :)
Vi kollade på någon konstig film om barn som dödade varann , haha och sen hade vi musikredovisning ..
USCH !
Kan verkligen inte sjunga (a)

Nu är jag hemma & har precis klätt granen , haha
Ska snart äta och sen börja julstäda som mamma kallar det..
Dammsuga hela huset , damma och moppa alla golv !
Fyy "/

Nu ska jag slå in dem två sista paketen :)
Sen ska jag börja städa, hihih see yah !


Jag finns här baby ♥


Kommentarer
Postat av: jasmine

åh , jag älskar dig gumman <3

2009-12-21 @ 17:48:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0