God Jul !

Julafton är snart slut & imon väntar ännu mer paket hemma hos pappa.
Sista julfirandet och slut på julmat (jippie) !
Sitter här med 3 väskor jag ska ha med till pappa imon, ska stanna en vecka (a)
Plus att jag deppar över att jag inte får vara ute på nyår, tvingas sitta hemma
med familjen bara för att det är en familjehögtid ?
damp.

bilder på vad jag fick idag :




årets julklappar :
- datorunderlägg
- bodylotion
- 500 kr
- 1000 kr i presnetkort på asex
- kameraväska
- tuggummi (skämt)
- frida premunation

Man kan ju alltid hoppas på en systemkamera imon hos pappa (a)
Nu ska jag sova, godnatt !


Kommentarer
Postat av: juliamicu.

GOD JUL STUUUMPAN. träffas snart vafan!

2009-12-28 @ 17:18:16
URL: http://juliakritiserar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0