Snöig torsdag

När jag skulle ta bussen imorse var det fem minusgrader ute !
JAG ÄLSKART !
All snö som yr runt och kylan .. (a)
& snart är det jul också :)
Har bara en julklapp kvar , sen har jag handlat färdigt för iår.

Skulle haft bad idag med alla nior på Prolympia men kunde inte vara med
så gick omkring inne på badet innan frida sa att vi fick åka hem ..
Och då var klockan tio ;)
As skönt !
Just nu är jag hos gabriel min och vi försöker lägger in bilder från min kamera
men det fungerar inte, haha.
Lägger kanske in nåt lite senare eller imon
Känner inte jättemycket för att blogga längre..
Tycker ni jag ska lägga ner bloggen eller fortsätta ett tag till ?

Nu ska jag gosa med min babe, ha det bra !


4 månader idag ♥

Kommentarer
Postat av: gabriel <3

du ska ha kvar den :) <3

2009-12-17 @ 21:13:24
Postat av: cindy ♥

du SKA ha kvar din blogg! :) <3

2009-12-17 @ 21:15:15
URL: http://ccindylicious.blogg.se/
Postat av: melinda♥

ha kvar den alice! :)

2009-12-17 @ 21:47:25
Postat av: sara

jo alice ha kvar den :D

2009-12-17 @ 22:05:07
URL: http://ingentidkvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0