Världens finaste.

Jag har världens finaste pojkvän ♥



det ser ut som jag har dubbelhaka..

Idag har jag och gabriel bytt julklappar :)
Jag fick den söta nallen med halsbandet i en säck på ryggen & han fick en ram
med en bild på oss två.
Har även firat lite jul idag igen med kusinerna. Jag får dock vänta med mina klappar tills imon.
Julmaten idag bestod av köttbulle med ketchup (y)
Och imon väntar ännu mera julmat, usch och blä..
Men är det jul så är det ! Plus att det är helt vitt ute , det var flera år sen det var snö på jul !

Nu ska jag gå och hjälpa mamma med julgodis.
Kommer nog inte blogga nåt imon så ni får ha en riktigt bra julafton(:
GOD JUL !

Kommentarer
Postat av: gabriel <3

Och jag har världens finaste flickvän :)

Köttbullar med ketchup mmm, mums haha ;D

älskar dig mest! (L) God jul bästaaa älskling

2009-12-23 @ 23:06:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0