Löördag

Hej !
förlåt för dålig uppdatering , har inte riktigt haft tid att blogga.
ska skärpa mig och börja blogga mera(:

Idag var jag med gabriel hela förmiddan och sen vid fem gick jag till julia
vi fixade oss hos henne och sen åkte vi till bion
filmen var.. helt otroligt sjukt bra !
ska inte avslöja nåt för er som inte sett den , men den är verkligen bättre än vad man väntat sig
& jacobs mage är heeeeet (a)





okej, inte för att edwards mage är ful heller..
hihih
bara ett år tills nästa film då,  vi taggar twilight 3 ! :)

Nu ska jag ta bort sminket och lägga mig i min säng !
sängar är nog världens bästa uppfinning !
så nu ska jag sova ,för jag är as trött

Godnatt !

Medina - You and I.

Kommentarer
Postat av: melinda♥

Jacob är snyggast ! :oo

Men edward är grymt ful ! :oo

2009-11-22 @ 01:18:09
URL: http://melindaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0