Seg lördag

Kom hem för en stund sen & nu kollar jag på film och fryser !
fryser jämt nu för tiden.. ;o

Idag var jag & maja och hälsade på sara.
det var sjukt länge sen vi träffades och vi saknar dej tjejen.
och vi tror på dej, du kommer klara detta vännen.
du är duktig (L)

Vi var och kollade på våran gamla träning i sporthallen.
imorse var jag verkligen sugen på att börja träna gymnastik,
men nu..
har tappat allt, igen.
det är bara så tråkigt och jag har hållt på med det hela mitt liv ju.
neh, jag måste komma på en ny sport.
tror det blir jazzbalett efter jul (:
senare var vi med acke, sebastian och lite senare jocke och stina också :)
det var najs , typ :d
 
pöss

Kommentarer
Postat av: jocke

det var väll kul, inte för att filmen va läskig men ändå :D träffade ni kärringen på vägen hem sen? :D

2009-11-09 @ 18:21:54
Postat av: sara

åh tack gumman!

det var verkligen så snällt av er att komma!

blir så glad av besök :) ni är så välkomna tillbaka (L) :D

2009-11-09 @ 18:24:48
URL: http://ingentidkvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0