Drömtydning

Har haft så många sjuka drömmar på den senaste tiden..
Inatt drömde jag om att klassen tog självmord. En efter en försvann dem och
hittades döda. Även drömt att pappa dött på Autobahn i Tyskland, haha.
Framförallt har jag drömt flera gånger att jag blir påkörd av en lastbil.
Att jag går ut mitt i gatan och så kommer det en lastbil i full fart och så dör jag,
endast 16 år gammal. Scaryy..

Googlade lite om drömtydning och fick fram detta :

Se något dött i din dröm tyder på att du inser att en del av dig själv eller dina känslor, inte längre uttrycker helt. Faktum är att du kan ha dödat den del av dig genom att förneka det, motarbeta, eller frysning det från ett normalt liv. "Död" kan även ha orsakats av en smärtsam upplevelse. Men även så innebär det ändå att du har fattat ett beslut - kanske omedvetet - för att stänga ute den del av ditt liv. Detta kan också gälla en förlorad möjlighet eller potential. En död person: Dreaming av någon som är död, en släkting eller en älskad, är ganska vanligt. När allt kommer omkring, kan personen ha spelat en stor roll i ditt liv, som till exempel en make eller maka. Därför inflytande deras existens är fortfarande en mycket het i dig. Som ett exempel på detta, kommer du troligen att kunna inse att vissa av dina egenskaper, har några av de sätt som du tror eller reagera på saker, uppstått till följd av hur du rör den person du drömt om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0