Gone. Away. Goodbye.

Efter skolan igår stack jag hem till Jasmine och fixade mig och lite så. Hjälpte henne att packa lite smått och sen fick vi skjuts ut till Jacquelines stuga av Julia. Var där och firade Jac lite och sen drog vi hem vid elva. Träffade Robin & Sebastian och tog drive in på Mcdonald's, haha. Sov över hos Jasmine och vaknade runt 10. Åkte hem en timme senare och nu är jag hemma.

Det kommer kännas så tomt utan dig bästavän. Norrköping, 17 mil härifrån.
Jag saknar dig redan. ♥


Jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Kommer sakna dig extremt mycket också,

det kommer verkligen bli tomt utan dig!

Men jag kommer hem så ofta jag kan

och så får ju du komma hit!

Jag älskar dig, min bästa vän <3

2010-08-22 @ 10:02:17

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0