Greklandbilder

Hela familjen(mina kusiner,deras mamma, min låtsasmammas föräldrar och min egna familj) hyrde en lägenhet i Halkidiki förra helgen. Nu är internet inte alls segt så jag tänkte lägga upp bilderna från helgen och lite annat.(:


Mitt,Johannas och Angelicas rum på övervåningen.

Vardagsrummet, köket och en Johanna.

Utanför hotellrummet.

Åh, sol,palmer och 30 gradigt hav..

Vi stack iväg på upptäcktsfärd och hittade en sjukt fin plats.

Lillebror var oxå med.

Jag med, haha.


På kvällen åkte alla och åt på en (barndoms) restaurang, supermysigt.

Heeeela tjocka släkten. Kusiner,sysslingar,syskon osv. Dock inte alla mina släktingar, de flesta bor i Aten.

Tsatsiki. (L)

Sallad plus johanna, haha.

Souvlaki. Typ hur gott som helst..

Misslyckad hoppbild, endast Lea lyckades..


Nu orkar jag inte lägga upp mer bilder från Grekland, kommer säkert mer saker jag glömt någon dag. Men ska iaf visa vad mer jag har köpt lite senare. Nu ska jag packa upp min resväska och sen fixa mitt rum. Blir inget Huskvarna idag, dock så blir det bästavän. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0