Vad hände?

Jag blir aldrig samma, från och med du.

Alltid varit tjejen som lyssnat på musik med ös i. Party. Inga depplåtar här inte.
Sen hände nåt. Plötsligt kände jag behov av lugn och ledsen musik. För att jag mådde så hela våren. Kände mig inte glad av hoppfull musik. Kände inte takten längre. Och det gjorde mig ännu mer depp, haha. Och plötsligt uppskattar jag alltihop. Speglar till att jag inte är samma person längre. På ett bra sätt.
Fast det är klart, kommer aldrig att släppa peppmusiken. Aldrig.

Kent – Utan dina andetag
Paramore – The Only Exception
Howie Day – Collide - Original Album Version
Boyce Avenue – Pocketful Of Sunshine
Veronica Maggio – Inget kan ändra på det
Empire Of The Sun – We Are The People - kärlek.
Oskar Linnros – Från och med Du

Men det är klart, att lyssna på skit som Håkan Hellström sjunger om,
det kommer aldrig att hända mig.
Tack gode gud! ;)

Kommentarer
Postat av: mos-elin

alice bästa ekström :) du är bra du, inte ibland. alltid !

2010-08-28 @ 10:00:20

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0