I'm back!

ÄNTLIGEN INTERNET!
Har känt mig helt rastlös och nästintill handikappad utan internet.. sjukt. Är iallafall tillbaka vid civilisationen igen och bloggen kommer uppdateras mycket bättre. Idag åkte jag hem till mamma och sedan firade vi jul nummer ett hos mammas vänner. På onsdag blir det lite julfirande med vänner, på fredag drar jag till Stockholm och firar jul till havs, på lördag blir det en sen jul i Hovslätt. Låter bra.


Fastnade inte i kameran idag, men systemen är iaf tillbaka! :D

Fick en grymt fin ring, bodylotion, mascara och busskortsficka!


Kommentarer
Postat av: linda nordwall

iiiih, glad jag blev att du är tillbaka sötan! :)

2010-12-19 @ 21:31:14
URL: http://liindanordwall.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Vad kul att du gillade ringen:)

2010-12-26 @ 01:00:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0