Min bästa vän.

Min bästa vän som känner mig bäst och som jag kan snacka om allt med är Jasmine. Hon läser florist uppe i Norrköping oh vi träffas ganska sällan. Men vi håller kontakt via telefon och vi träffas ibland på helgerna. Vi blev vänner i 6an och har hållt ihop sen dess trots olika skolor. Vi har alltid olika åsikter men funkar grymt bra ihop ändå. Våra resor ut till Barnarp och våran galna tripp till Råslätt är starka minnen. Även när vi spolar tillbaka Offside 200 gånger och skrattar lika mycket varje gång. Riktigt bra humor har vi alltså! Går inte att förklara alla stunder som varit så bra och alla skratt åt ingenting.

I love you babe. ♥

Kommentarer
Postat av: jasmine

åh, du är bäst

vi ses snart! :D <3

2010-12-17 @ 14:12:42
Postat av: krämet

UPPDATERA ALICEEEENNN

2010-12-19 @ 18:18:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0