Asex..

Blir inte gabriel idag, han ska iväg och köpa sig en cross så vi får ses senare i veckan :)
Men det blev asex med mamma en liten sväng iaf !
Fick tag på ett par hela leggings nu till baletten som börjar på onsdag
& även värmeskydds spray.


åh, den luktar underbart !

Och jag trivs som blåögd !
Sitter faktiskt just nu och kollar på fler färgade linser på färgadelinser.com
Kanske ska testa brunt nästa gång ? Eller silver ?

Nu ska jag nog se om någon har lust att hitta på nåt.
Känner inte riktigt för att sitta hemma med läxor idag , gjorde klart min låtanalys
på "I'm yours" igår iaf !
Nu har jag Twilight-analysen kvar och franskan..men det tar jag tag i senare.
Ciao :D

Kommentarer
Postat av: cindy ♥

tyst, alice! jag är små stolt ^^

2010-01-31 @ 21:32:39
URL: http://ccindylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0