Dålig dag..

Idag har inte riktigt varit min dag !
Vaknade av att jag frös fast jag har jättevarmt i rummet..
Sen höll jag på att missa bussen och ah, förklarar en del.
Så fort man är sur i skolan eller allmänt nere så ska folk hålla på med en och göra en
ännu mer förbannad , otroligt jobbigt :o

Nu har jag snart gett upp med min blogg, haha.
Kollar runt på massa bloggar och försöker få inspiration till ny header..
Vad skulle vara fint på min blogg ?

Nu ska jag plugga lite franska och engelska och sen dra och sola !
Btw så har våran franskalärare anmält oss till en fransktävling imon!
Hahah omg säger jag bara , vi kommer komma sist , men en resa till frankrike som första pris
hade väl inte varit så dåligt.. (;


brownie <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar din blogg ! (:

2010-01-26 @ 16:58:21
URL: http://www.malinbloggar.devote.se
Postat av: sevara

sv: tack sötnos och desamma :)

2010-01-31 @ 17:34:45
URL: http://sevarakulieva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0