Lördagkväll

Min vecka har varit otroligt seg !
Kommit igång med massa jobbiga läxor,prov och inlämningar..
Men bara tre veckor kvar tills det blir lov igen iaf, skönt !

Har bestämt mig nu till hösten (tror jag)
Samhäll internationell på Per brahe !
Känns bra än så länge & känner ganska många som ska börja där med (y)
I helgen har det inte hänt så mycket.
Igår var jag med kusinerna och senare åkte jag och johanna ner till stan
och fikade på Kafe paus !
Idag har vi varit på a6 och sen var jag nere i esplanaden och träffa lite folk (:
Nu sitter jag och småfryser som vanligt men ska snart göra mig ännu mera fet med pizza så fryser gör jag nog aldrig mer, haha !

puss

Kommentarer
Postat av: anna

Najz! Jag ska gå samhäll-språk :)

2010-01-27 @ 21:28:05

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0