1 Juni

Shit, vi slutar om 8 dagar ! Jag både vill & inte vill.
Jag vill ha sommarlov, lämna skolan, slippa läxor. Men jag vill inte skiljas från min klass.
Fast så är det, man kommer hitta nya vänner och anpassa sig till det nya. That's it.

Idag har jag slipat på dansen till suckmiddagen. Efter skolan åkte jag upp till A6 med mamma och köpte en svart bh. Måste kolla bikini snart också.
Usch jag känner mig trött & hängig. Har ont i halsen igen. Hostar,lite förkyld och så.
Som alltid nu för tiden. Föresten fick jag ig på matte-nationella. Jag suger.


Where the story did end.

Kommentarer
Postat av: Konradkjersti

Perfect work!

2011-10-04 @ 13:23:53
URL: http://konradkjersti.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0