Elfte Juni

De senaste dagarna har det varit lite kass updatering.
Efter avslutningen i onsdags åt halva klassen på Prima. Vi drog vidare hem till Viktor och kollade runt efter bio och annat kul. Vi bestämde oss för Kommisarie Späck. (sämsta film jag någonsin sett) Efter det drog vi alla upp till Öxnehaga och umgicks med några där. Vi gick ner till huskvarna igen och sen åkte vi hem.

Igår var jag på a6 med Jasmine. Efter det drog jag hem till William och vi åkte hem till mig. Vi åkte in till stan vid sju igen och åt på Time Out och hyrde två filmer som vi senare kollade på hos mig. Mysigt :)


På Prima - Martin & Gustav


Påväg till bion. (:

Världens charmigaste Philip, haha.

William med sitt gips på bion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0