Host host

Rubriken ska alltså spegla till hur jag mår.
Förkyld, lite ont i halsen, hostar och trött. Jag är för evigt sjuk ! Blir aldrig bättre, känner aldrig smaker/ lukter längre. Trist som fan. Ska iaf till läkaren i veckan igen, ta blodprover och lite så.

Somnade direkt när jag kom hem idag och vaknade kvart i sex. Har inte hunnit äta än och fryser. Haft brännbollsturné hela dagen i regnet. Känns inte värt. Usch.
Trista regn, flyg till Afrika och ge dem vatten, vi har så det räcker!


Bilden visar hur fint jag kan ligga i min säng.. eller nåt.

Kommentarer
Postat av: maria

sv: gött:) jjoo samma här, gör du då?

krya på dig!

2010-06-07 @ 21:16:14
URL: http://sloarez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0