Test

OM DIG
Namn - alice ekström syraka.
Bor - huskvarna / hovslätt
Syskon - 2 bröder.
Ålder - 16 snart.
Född - 21 mars 1994
Ögonfärg - grön/brun.
Längd - mäter så långt som 162 cm !
Sko storlek - 38,
Stjärntecken - vädur
Hårfärg - mörkbrunt (:
Födelseort - Jönköping

DAGENS.
Låt - This is my life- Anna bergendahl
Saknad - sommaren !
Kläder - jeans , linne & randig tröja över
Smink - foundation, mascara typ
Underkläder - bh & trosor.
Mat - äpple och varm choklad (y)
Köp - en tröja & en kofta
Göra sen - plugga franska och sen till baletten
Godis - marshmellows i min choklad ? (:
Konstigaste - att saknade blir större och större

SVARA ÄRLIGT
Tycker du om att plocka svamp - na, rätt tråkigt..
Tycker du om godis - ibland ! (:
Äter du mycket godis - nae, faktiskt inte
Äter du oftast nyttig mat - mer nyttig än onyttig mat
Tycker du att du själv är söt - jadå, ibland så ;)
Du ger mycket komplimanger till andra - ja det gör jag.
Är du nöjd med ditt förnamn - mjooo, duger iaf !
Du tycker att du själv är smart - ohja , smartast ! (i)
Vad är det sämsta hos dig - tvivlar ofta och gör många misstag..
Har du bra självförtroende - beror på, ibland har jag det och ibland inte .
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - 2-3 kanske ?
Du tycker om att vara med killar - yes i do (:
Känner du dina grannar? - neh , haha
Vad har du för färg på dina underkläder idag - blåa :D
Är du en Björn Borg-fjortis? - kan jag inte säga att jag är, haha
Använder du BH - nej, aldrig någonsin !
Gillar du skolan - sådär. funkar just nu iaf.
Har du någon gång skolkat - haha har ju hänt..
Spelar du något instrument - noway (:
Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - gymnastik, dans.
Har du några tatueringar - nepp .
Har du några piercningar - nej, tyvärr =(
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - hahaha.. ett 20 tal ?
Tycker du om djur - jaaao :)
Är du kär - jag vet inte längre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0