Torsdag kväll

Nu har jag ätit, duschat och fixat mitt rum lite.
Har gått och blivit sjuk igen (n) Förkylning, rinnande ögon och nyser..
Måste börja äta mera grönsaker och träna. Jag har verkligen ångest över att jag tränar
så sällan.. Dans en gång i veckan plus lite motion när jag går från & till bussen räcker inte.
Jag har gått och blivit en latmask ! :(

Skulle ju visa bild på mina bruna linser, vad tycker ni ?

>Rätt snyggt tycker jag!


Och så mina nya älsklingar, just lovely.

Ska sätta mej med engelskan nu. Tror det blir skola imon om förkylning
inte blir värre, as jobbigt att sitta och snörvla i skolan..
Take care !

Kommentarer
Postat av: melinda♥

Dom bruna linserna va asfina! :)

2010-03-11 @ 23:17:07
Postat av: Alfen

Hej Alicen..



Jag ställer alltid på att ut o springa nån gång i veckan, jag känner lite som du att det inte räcker..



Bara att höra av sig:)



Mvh Morbror

2010-03-12 @ 18:22:03
URL: http://Alfen.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

hur är det att ha linser? :) vill gärna ha det, men vet inte om jag vågar.. har dålig syn och vill slippa glasögon, men gör de inte ont att sätta in linser? SVARA GÄRNA I ETT INLÄgg

2010-04-13 @ 20:15:14

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0