Onödigt egentligen..

Tiden sedan februari har verkligen varit jobbig. Varje kväll var så svår, att vara själv med tankarna och att trycka ner sig själv, och att känna sig så värdelös. Det har varit en utmaning att gå upp på morgonen, klara skoldagen och komma hem igen. Undvika att sitta och stirra på nåt med tom blick. Har verkligen känt mig så tom.
När jag sedan plötsligt vaknar upp, ser hur många som faktiskt bryr sig och försöker göra mig gladare, då känns allt så mycket bättre. Fejk-leendet försvann.  Allt känns verkligen så himla mycket bättre nu. Och det är tack vare min klass och mina fina vänner ♥ Ni får mig att vilja göra annat än att sitta hemma. Faktum är att jag är mycket självsäkrare. Faktiskt så tror jag på mig själv. Jag vet att jag duger. Och jag klarar mig på mina egna ben. Jag har bara inte fått tillbaka lusten att vilja ha kul. Jag har ingen inspiration längre.  
Men det ordnar sig till slut, som sagt, med tiden läker alla sår.


Kommentarer
Postat av: johanna frisk

<3

2010-05-08 @ 09:51:47
Postat av: jasmine

du är grym !

bra att du äntligen tror på dig själv <3

2010-05-08 @ 10:52:07
Postat av: linus :D <3

fan va bra aliice :D <3

2010-05-08 @ 11:03:58
Postat av: sophia

F I N T !

2010-05-08 @ 18:03:25
URL: http://sophiafroden.blogg.se/
Postat av: sara

gott alice :) <3

2010-05-09 @ 00:53:38
URL: http://ingentidkvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0