Im walking on thin air in a bubble.

Duktig jag varit idag, gått både runt Munksjön och vandrat runt i Hovslätt med Pau. Har ätit massa frukt och ska lägga mig på golvet och köra lite magövningar snart. Känner mig frisk men helt sjukt otroligt sugen på Oboy! Men ska inte fuska, ska hålla ut till fredag.

Har gjort lite på engelskan och pluggat lite franska. Ska strax sätta mig framför tv:n igen och kolla på premiären av Grey's. Hela kroppen värker så får ta och lägga mig tidigt ikväll. Godnatt. (:

Shontelle – No Gravity 

Kommentarer
Postat av: liindblaads

tack för att du är med i dagens blogg !

jag utser snart en vinnare !



//liindblaads

2010-10-06 @ 23:25:26
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0