Slut på vecka 14.

Har haft ett riktigt bra avslut på denna helgen. Måns kom ut till mig på eftermiddagen och vi tog en lång promenad och sen åkte vi hem till mamma i Huskvarna. Måns åkte precis hem och jag ska strax stänga av här och äntligen krypa ner i min egna säng. Har haft min farbror från Grekland hemma hos pappa och fått sova i mina småsyskons sängar för han har haft mitt rum..

Imon och resten av veckan ska jag ta tag i mitt liv. Jag ska stänga av datorn tidigare, lägga mig tidigare, göra klart historia uppsatsen, äta nyttigt och försöka ge mig ut på en löptur(det värsta jag vet). Ska hinna med ett inlägg om dagen iaf. Godnatt. :D


En trött alice igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0