Frågor med svar.

Lovar du att vara ärlig? Kanske.
Du heter? Alice
Smeknamn? Jag har inget, möjligtvis lilleman.
Beroende av? Läppsyl
Vilka saker skulle du vilja göra om? Hmm.. vet faktiskt inte!
Vem behöver du mest just nu? Sängen
Vad tror folk om dig? Hur ska jag veta det? (:
Stämmer det? HUR SKA JAG VETA?
Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår, ögon och tänder.
Brukar du skratta för dig själv? Hela tiden, haha
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? OK
Vem skickade smset? Pappa!
Var bor du? Jönköping
Hur svarar du i mobilen? Hallå?
Antal timmar sömn inatt? 10
När mår du bra? När jag hör bra musik och är med mina vänner!
När blev du fotad av en random person senast? Inte vet jag :D
Hur känner du dig nu? Helt okej.
Vanligaste färg på dina kläder? Blått och svart
Hade du en bra kväll igår? Ja!
Favorit dryck på morgonen? Apelsinjuice
När brukar du oftast gå och lägga dig? Runt elva och senare på helger
Är du blyg? Ibland
Sysslar du med någon idrott? Tyvärr inte
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja
Är du bortskämd? Ibland kanske
Vad är det värsta du vet? Jobbiga känslor
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Beror på, runt 100-500
Senaste kramen du fick? Idag
Senaste pussen du fick? Idag
Vad behöver du just nu? Min bästavän
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Oj, inte en aning!
Vad längtar du till? Utlandsresa med vännerna, Summerburst
Har du bra vänner och äkta vänskap? Absolut!
En speciell dag du minns? 17 augusti
Hur gammal är du? 17 år
Tycker du om någon just nu? Si si
Samlar på? Troligtvis parfymer och skor
Gröna eller röda äppeln? Röda
Vem ringer/smsar du först när du är arg/ledsen? Jasmine 
Vilken tid gick du upp idag? 11 (:
Har du sovit i din egna säng inatt? Nej
Har du strumpor på dig nu? Självfallet
Vad ska du göra ikväll? Kvällen är över så ska sova snart
Är det okej att gråta? Ja, mycket behövligt.
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa runt, donera pengar och spara lite
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej,
När går du upp ur sängen en helgmorgon? 10-11
Har du piercing? Yes, efter 2 års tjatande
Vill du gifta dig? Kanske
Är du bra på att laga mat? Kocken själv!
Gillar du att dansa? Ja
Är du flygrädd? Lite
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten
Vilken är din favoritglass: Twister
Tror du på ett liv efter döden? Jag vet inte riktigt, kanske!
Tycker du om sushi? BLÄÄÄ
Vad äter du helst när du ser på film? Choklad
Bor dina föräldrar tillsammans? Nej
Har du tandläkarskräck? Neej
Är du morgon eller nattmänniska? Både och.
Vilken ögonfärg har du? Grön-bruna
Har du någon gång gråtit dej till sömns? Ja
Röker du? Nej
Hur ofta tränar/motionerar du? ca 3 gånger
Senaste låt du hörde? Fuldans - Fulkultur
Vad gör du på helgerna? Sover ut, träffar vänner och Måns, familjen också.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0