Dag 23 - Detta får mig att gråta.

Allt från krossat hjärta, bråk och svek. Kan börja lipa till fina och sorgliga filmer, skador, när fina människor i ens närhet går bort(har som tur är bara förlorat en släkting) sprutor och blodprov och när saker inte går som jag vill. Kan bli helt frustrerad när jag ställt in mig på något och så blir det inte av eller att jag har ett mål för mig själv som jag inte klarar av. Då bryter jag ihop, tycker synd om mig själv och efter en tid bygger jag upp mig och försöker igen!


Ser ungefär ut såhär..

Kommentarer
Postat av: datha

Hahaha, tack! Du ska veta va Linda och jag har krånglat med den verkligen inte den jag skulle haft från början, du verkar vara jättebra på sånt om du vill hjälpa mig sen ? Det kanske blir nu i veckan annars vet jag inte riktigt. Vi får höra av oss såklart ! <3

2011-02-14 @ 22:16:14
URL: http://natalietimotic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0