Bra start på 2011.

Fick ett bra avslut på den här helgen. Var tvungen att dra lite tidigare då sista bussen gick vid elva, men fick en trevlig promenad med Gustav till centrum.

Detta året har börjat så bra med massa kompiskvällar och träffa nytt folk. Mina vänner betyder så mycket, blir på så bra humör. Blir inte att man säger till sina vänner hur mycket dem betyder, men när man tänker efter hade man inte varit någonting utan dem. Vill tacka alla underbara människor i min närhet för att dem gör mitt liv så bra och för att mina dagar aldrig blir tråkiga med dem.






Alla människor är inte med på bilderna. Finns så otroligt många som betyder så mycket på olika sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0