Dag 16 - Mitt favoritminne.

Det finns såklart hur många minnen som helst, men min favorit är nog på Öckerö.
En underbart vacker ö utanför Göteborg, där min morfar bodde. Det var på sommaren, vi hade tagit oss till ön och träffat morfar. Senare åkte vi ner till Klåvahamn och åt pizza. Gick runt i hamnen och hela känslan att vara vid havet och höra måsar och solsken i ögonen, så himla bra. Vi köpte glass i kiosken där man kan ha upp till 5 kulor glass, och åkte sedan hem. Innan solen gick ner klättrade jag upp på några klippor där man har utsikt över hela ön, troligtvis min favoritplats på Öckerö. Så otroligt fint.

Jag saknar Öckerö och jag saknar morfar. ♥

             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0