Dag 19 - Den här månaden.

Den här månaden har varit bra.
Skolan satte igång igen och det är ganska segt att gå upp halv sju på morgonen. Har umgåtts med vänner och familj. Har även börjat träna, både gymnastik & gym. Men blir nog ingen mer gymnastik för min del. Har lyssnat på massa grym musik som gjort mig glad. Har längtat till sommaren. Har gjort upp planer inför "Beach 2011".
Denna månaden ska jag även träffa fina vänner, fortsätta min träning och mysa med min pojkvän.


Mängder med oseriösa bilder det blev idag. Fick nog till en seriös. Resten av bilderna såg ungefär ut såhär.. Som vanligt!


Kommentarer
Postat av: josephine

sv: tack :D allt bra ? kram

2011-01-24 @ 16:09:19
URL: http://joseephiines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0