Det här saknar jag.

En sak jag riktigt saknar är Stöten som var våran klassresa i åttan.
Vi åkte upp med parallel klassen och bodde i mysiga stugor och var där i 5 dagar. Var första gången jag var uppe i fjällen och troligtvis sista gången också. Är inte riktigt min grej men det var grymt kul! Vi fick åka och handla på skidor och åkte ut på utflykter. Åkte skidor med uthålliga kompisar som orkade med mitt eviga klagande(tack!) och klarade svart backe en gång.
Hade riktigt kul i stugorna trots att min grupp fick sova med lärarna sista natten, haha. (:


Kommentarer
Postat av: Jontebooiee

Sjukt kul vare! (: fin ny bild överst i bloggen =)

2011-01-15 @ 15:40:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0