How wonderful life is when your in my world.

Hann inte med att uppdatera igårkväll då det blev lite stressigt.
Träffade iaf Elin och tog bussen till Taberg där vi träffade Hampus och några. Fortsatte till en annan kille där massa annat folk var. Träffade min bland annat saknade Pontus! Runt tolv tog vi bussen hem och sov hos Krämis. Låg och myste med hennes galet mysiga katt halva natten. Drog hem vid tolv idag och var så fruktansvärt trött så somnade för några timmar sen och vaknade halv fem. Ska strax äta och sen fixa mig igen, ska träffa min pojkvän som övergav mig för fjällen en vecka och kommit hem idag. Ciao!


Kommentarer
Postat av: eeelin

sushiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

2011-01-09 @ 17:32:05

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0