Min pinsammaste händelse.

När jag tänker efter så är det som kommer upp i mitt huvud när jag skulle hem från skolan förra hösten. Var ganska förkyld och ögonen rann och jag var helt täppt och kunde inte andas. Satt på bussen hem och försökte andas, lät som en tjock fågel och det gjorde att jag började skratta. Kunde knappt hålla mig för skratt och var ju tvungen att andas hela tiden så jag gjorde lätet hela tiden. Folk runt omkring på bussen kollade på mig, dem undrade la om jag höll på att dö, såsom jag lät, haha. När jag hoppade av bussen skrattade jag så högt jag kunde och fick ännu mer människor att vända sig om. Samtidigt började jag hosta så jag knappt kunde gå.. Haha, fy, det var pinsamt!

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

haha pinsamt :) hatar när de händer en sånt :)

2011-01-03 @ 20:48:31
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0