Mina drömmar.

Ut och resa i världen. Bli känd för någonting, bli ihågkommen som snygg.
Det är väl ungefär det som jag har haft som "drömmar" eller mål med livet. Vara en grymt snygg tjej med den perfekta lilla kroppen i ett varmt land och leva i lyx. Vem drömmer inte om det?
Sedan jag sett alla dessa Top Model program och Victoria Secret modeller växer dessa drömmarna ännu mer. Jag vill göra nåt spännande med mitt liv. Jag vill inte sitta på ett kontor och tugga papper.. Jag vill resa, upptäcka, fota allt häftigt och skapa minnen. Och att bli modell kommer nog alltid att vara en önskan. Om inte en människa upptäcker mig på gatan en vacker dag.. Godnatt nu ska jag sova! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0