Mitt nya hälsosamma liv.

Dagen började på gymmet i Huskvarna med Jasmine. Var skönt att röra kroppen och att veta att jag gör den gott. Har gymkort som håller till februari så jag känner att jag vill ta tag i det och träna minst 3 gånger i veckan. Vet inte om jag börjar med gymnastiken igen kanske, hade varit skönt att komma igång igen, saknar det verkligen. Vill verkligen ha kroppen jag strävat efter så länge till sommarn. Och den får jag inte utan att kämpa!

Så nu tänker jag sluta slappa och ge min kropp en chock och faktiskt röra på den.
Godiset går fet bort och även allt annat onyttigt. Kommer jag inte uppnå mina mål kommer jag bli grymt besviken på mig själv. Heja mig! :D


Kommentarer
Postat av: Emma

tycker att du är fin som du är, men om du vill nå det målet så hejar jag på dig! :)

2011-01-08 @ 01:57:12
URL: http://emlocation.blogg.se/
Postat av: linda

håller med kommentaren ovan.

var rädd om dig! :)

2011-01-08 @ 13:28:00
URL: http://liindanordwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0