Så sjukt trött.

Skolan gick segt idag och slutade 16.10. Hann hem till mamma en kvart och äta och sen direkt ner till gymnastiken. Var hur seg och otränad som helst och känner mig tung som en sten när jag hoppar. Lyckades få till handvolt-volt och flickis åtminstone. Känns inte som att min kropp vill va upp mycket längre, skakar i armar och ben, jag behöver nog sömn!

Vet inte om jag ska fortstätta eller inte.. Om jag slutar kommer jag ångra mig och vilja bli vig och tränad igen men känns lite jobbigt att försöka hinna med både skolan och träningen. Och fortsätter jag inte kanske jag aldrig börjar igen. ÅH.

                                

Kommentarer
Postat av: johanna

men alice det går inte superbra första träingen när man inte tränat på länge. men du kommer in i det snabbt :) du behöver inte komma varje träning om du inte hinner med skolan, utan kom så ofta du har tid bara.

2011-01-12 @ 20:27:43

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0