Två grymma människor.

Jag känner två otroligt sköna killar. Båda två gick i min gamla klass. Varenda gång man möter dem har dem stora smile på deras läppar och är alltid så positiva. Ingenting är omöjligt och allt tråkigt kan göras roligt. Även om dem brukar ha konstiga och galna idéer så är det så sjukt härligt att umgås med dem. Även om jag kan vara lite nere så blir mitt humör på topp när jag umgås med dem. Jonatan träffar jag inte så ofta, Martin stöter jag på i korridoren i skolan då och då. Jag måste säga att jag verkligen saknar min gamla klass och alla dessa galna saker. Ni är grymma Martin & Jonatan! :D


Kommentarer
Postat av: Jonatan :)

Du är så himla snäll Alice!

Kram på dig(:

2011-01-23 @ 13:51:15
Postat av: Martin

Haha för det första ser Jonatan ut som ett ollon utan hår

och för det andra TACK =)

så himlans dunder gulligt av dig

puss och kram en elektrisk banan

2011-01-23 @ 17:45:23
Postat av: Jonatan :)

För det tredje så brukar ollon inte ha hår och det betyder att jag är helt perfekt ;)

Hejdå jätte kameltå

2011-01-27 @ 23:52:27

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0