Sista inlägget.

Vi håller på att packa in bilen med alla miljoner saker som ska med. Om någon timme ska vi åka och äta någonstans och sen åker vi ner till Trelleborg och tar båten mot Tyskland och är framme imon klockan 06.00. 3000 kilometer väntar och jag har fullt upp med musik, böcker och syskonbråk. Tar varken med mig dator eller mobil, kommer vara helt utesluten ur det sociala livet, haha. :(

Nu ska jag byta om till mjukisar och kolla lite svensk tv. Ha det bra och titta in här då och då för uppdatering från värmen, ciaaaao!


Saknar dig fina vän!

Kommentarer
Postat av: juliamjooo

ha det bast bruden. saknar dig med. och kom inte hem for brun! <3

2011-07-14 @ 18:04:54
Postat av: Hanna - Utanlikhet.

Svar: Tyskland blir riktigt kul, och jag taggar aset jag också! :D Har du pratat med din tysk mycket?

2011-07-14 @ 23:35:32
URL: http://utanlikhet.blogg.se/
Postat av: B R O W N S U G A R

ha så skoj =)

2011-07-15 @ 13:32:25
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0