00:34

Den här bloggen innehåller massor. Den har gått igenom kärlekar, sorger, glädje, ilska, tankar och en rad bilder på mig. Satt och läste mina första blogginlägg och kan ju med stor glädje säga att jag mognat och utvecklats en hel del på snart två år.

Ibland är jag så trött på den men samtidigt är den en ganska stor del av mitt liv som jag inte vill lägga undan. Just nu har jag tappat stinget lite, har ingen inspiration och får nästan lite ångest över mina tråkiga inlägg. Så jag låter den vara tills känslan är tillbaks. Hörs!






Några bilder som togs idag i sommarstugan.

Kommentarer
Postat av: Linda

Slutar du blogga slår jag dig! Din blogg är underbar och absolut en av de bästa jag följer! :)

2011-06-22 @ 14:13:22
URL: http://lindanordwall.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0