Freaking me.



Något som skrämmer mig är att förlora kontakten med mina fina vänner som jag har runt om mig. Efter gymnasiet har alla sina egna planer, jag vill ge mig ut i världen och plugga senare i livet. Samtidigt vill jag ha kvar alla här hemma och ha ett kompisgäng som man alltid kan lita på. Men människor lär känna nya människor och ibland växer man ifrån varandra. Man flyttar och pluggar på andra håll. Man kan inte alltid få som man vill och man kan kanske inte hålla kvar ett helt gäng. Men man kan ju alltid försöka!

Jag vill verkligen ha kvar er i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: julia mjö

älskade vän, du kommer alltid att vara kvar i mitt liv!

2011-11-09 @ 18:28:46

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0