Min vecka i Tyskland.

Dag 3.

På onsdagen åkte vi bil till ett färjeläge där vi tog en båt som åkte på floden Rhein. Åkte två sorters linbana med underbara utsikter, funderade på om dem hade satt upp en jesus-staty som fågelskrämma mitt på en åker och åt ute med alla tjejer på en restaurang i en mysig liten stad.






Någon form av bulle?






Helt sjukt vackert.



När jag kom hem till familjen på kvällen blev jag bjuden på någon slags potatiskaka med en inbakad grå korv och till det hade dem äppelmos. Nej, den tyska maten var inte min grej!

Kommentarer
Postat av: Amanda Månsson

Du är väl snygg om någon!!

2011-10-06 @ 06:42:19
URL: http://amandaelvira.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0