Gladast i stan.

Ibland så funderar jag på hur vi människor i Sverige, speciellt i Regnköping, orkar fortsätta leva med det här vädret. I sommar har det varit max 2 veckor då solen lyst och det varit någorlunda varmt, resten har bara regnat bort eller så har hela himlen täckts av moln. Frågan är hur man varje år lyckas överleva en minst lika regnig höst och sedan en blöt vinter som aldrig tycks försvinna. Det enda som håller mig vid liv på vintern är alla tankar på vad nästa sommar har att erbjuda. Efter studenten börjar mitt liv som en människa i en solig miljö, stannar jag kvar i Jönköping kommer jag drunkna eller dö av depression. 
 
/Pessimisten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0