Fan för mitt liv.

http://se.fmylife.com

Idag tappade jag min nya iphone4 i marken så skärmen sprack.
Idag sade jag också upp min försäkring på den, eftersom jag är så försiktig. FML

Idag klämde jag min finne så hårt att jag fick näsblod.
FML

Idag när jag skulle till skolan så sprang jag till bussen, såklart springer min katt efter vilket gör att jag springer in rakt i bussen. När jag väl kommit ombord på bussen kör bussjäveln över min katt. FML


Vi har projektvecka och arbetar med Israel-Palestina konflikten. Min grupp är klara med våra uppgifter och sitter bara vid datorerna och flummar. Har läst bloggar, facebook, klädsidor och nu sitter jag och läser tragiska historier. Haha. FML.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0