Next year.

 
Jag har bestämt mig.
Har egentligen alltid vetat vad jag velat men nu tänker jag satsa helhjärtat. Efter studenten nästa år lämnar jag Sverige 6 månader/ett år för att bli Au Pair. Om det blir hos släktingar i Kanada eller i en värdfamilj i USA vet jag inte än. Är rätt taggad på Kalifornien eller någon annan solig plats, regnet är jag så jävla trött på. Vet redan nu att jag inte kommer orka hoppa på högskolan direkt efter gymnasiet och jag älskar att resa och se världen så detta känns som det är som gjort för mig. :D

Kommentarer
Postat av: Utanlikhet - En blogg om känslor.

Fy faaaan vad kul! :D Det gör du helt rätt i!

Svar: ASTAGGAD :D
Alice Ekström Syraka

2012-07-19 @ 01:20:28
URL: http://utanlikhet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fan va fränt!! :D

2012-07-19 @ 16:52:11

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0