There’s plenty of time to sleep when we die.

Jag vet inte vad det är för period jag hamnat i. Jag går runt och tänker på döden och hur fort människor runt om mig kan försvinna genom att ta ett snesteg i trafiken ungefär. Vill hinna med så mycket i livet, resa, flytta iväg utomlands och umgås med människor som får mig att må bra. Men jag vill inte bli gammal. Jag vill inte bli äldre. Kanske är sjukt att känna så, men jag vill hinna med saker som ung och sedan är det bra. Vill inte uppleva det seriösa med livet när man förlorar sina föräldrar eller se på när världen går under för att vi aldrig tog tag i miljöproblemen. Min unga & dumma sida som talar kanske. Kan man ha 18års-kris?
 

Kommentarer
Postat av: CINDY

alltså herregud, vad läskigt! jag har haft exakt samma tanke den senaste tiden :o

Svar: det känns jobbigt haha :(
Alice Ekström Syraka

2012-07-02 @ 23:46:46
URL: http://cindylu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0