ANDRA JUNI.

HEJ.
För att vara ärlig så tänkte jag först ta bort bloggen. Var så trött på att känna mig tvingad att blogga och de senaste bilderna har varit så inspirationslösa. Men det gick inte, det är en del av mig att sitta och uppdatera er om mitt fantastiska liv på internet. Så det får fortsätta vara så. Dock kommer jag nog ändra om lite i designen och inte en enda dålig bild ska komma upp här. Ska kämpa, det är jag duktig på! :)


Såg ut såhär igår, hade en sjukt fin kväll hos Ottilia som fyllde 18år och sedan utgång på det.

Kommentarer
Postat av: Utanlikhet - inte som alla andra

Åh, så glad jag blev nu! :D Kämpa på.



Och det var SKITKUL igår!

2012-06-02 @ 21:07:40
URL: http://utanlikhet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jätte fin! :)

2012-06-02 @ 21:52:05

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0