Bildlöst inlägg.

Har tre korta skoldagar denna vecka då vi har utvecklingssamtal och grejer. Så idag har jag spenderat ca fem timmar i solen på bryggan med söta människor. Känner mig helt ork-lös för tillfället och tänker lägga mig tidigt ikväll. Är sugen på att baka men äter inte sötsaker så mejlar istället min fina vän ett recept, haha, jag glömde inte!

OCH dessutom.. Så har jag suttit och bråkat med en internetsladd i flera månader och tappat tålamodet hundra gånger, avslutade sladdens liv förra veckan i ren ilska. Tror ni inte att det kommer fram att vi har haft trådlöst internet i 3 år? GAAAAAAAAAAAH.

Kommentarer
Postat av: Simba

Bra på tekniska grejer som internet och grejer!

2012-03-12 @ 21:25:53

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0