SVAREN.

Vad är det bästa du har gjort?

Svar
: Lätt när jag köpte min Nikon D3000!

Vilken tatueringsstudio tatueade du dig på?
:D

Svar
: Brimstone Alley vid Torpa (:

Vad tycker du om den linjen du går på gymnasiet? :)

Svar: Jag tycker att samhällslinjen är bra för den är så bred men inte så kul med samma ämnen som på högstadiet!

Vad vill du jobba med när du blir stor?

Svar: Jag har funderingar på att lämna Sverige något år för att vara Au Pair utomlands efter gymnasiet. Möjligtvis plugga vidare till något inom socionom senare!


Makaroner eller spaghetti
Utlandet eller Sverige
Favoritmat - Grillspett med pitabröd, bästa!
När planerar du att ta ditt körkort? - Hade planer på att ta det på min födelsedag men orkade inte stressa så det fick ta sin tid!
Språk eller matte
Hade du velat heta något annat om du fick bestämma? - Ville heta något häftigt namn som Heidi eller Zoi när jag var yngre men tror Alice passar mig rätt bra ändå.
Vad är mest/minst nöjd med hos dig själv? - Rätt missnöjd med att jag alltid är så elak mot mig själv. Mest nöjd med att jag vågar vara mig själv och inte längre tycker att det är jobbigt att inte ha helsvensk bakrund. :)

Är du på g med någon?
:)

Svar: Haha, nej det är jag inte.
Har två frågor! Vem gav dig ett körkort och är den coolaste killen du känner?

Svar: Trafikverket godkände mig! Och självklart är det du William! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0