19onde augusti.

 
Nu är väskan packad till max och väger 15 kilo. Slutade med att 5 par skor får följa med till Grekland, har även lyckats packa ner träningskläder, 2 kameror, massa krämer & ska förhoppningsvis kunna gå loss på Victoria Secret shoppen på Landvetter klockan 5 inatt. Flyget från Landvetter går klockan 06:05 vilket gör att vi kommer ha hela morgondagen att installera oss på hotellet och se oss omkring osv. Dessutom har vi hela tisdagen på oss då vi åker hem för att flyget tillbaka till Sverige går på kvällen!

Så jag ska hinna äta lite kvällsmat och umgås med mamma & Bella innan jag får skjuts till Dennis senare ikväll. Vid halv 3-3 åker vi mot Göteborg och innan dess kommer jag nog ha sett ett antal Big Bang Theory avsnitt som jag laddat upp med! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0