De senaste dagarna.

 
Igår slutade jag halv 5 så jag tog bussen direkt in till stan & mötte Angelica för att gymma. Blev 30 minuters kondition och några benövningar som idag känns. Hann åka hem och vända för att sedan möta upp fina vänner för en fika på Coffehouse. Därefter tog vi Charlies bil ut till Falksgrav och denna gången hittade vi rätt plats(tror vi haha) och åkte sedan hem till Elin och kollade på någon film. 

Sov till 12 idag då jag sovit ganska dåligt natten innan så har varit trött hela dagen idag. Följde med pappa och handlade vid 1 och fick sedan skjuts till A6 där jag mötte upp Elin & Julia för shopping. Hittade äntligen en ljus blazer jag velat ha och fick även med mig ett par träningsbyxor som jag kikat på! Därefter åkte vi ner på stan och lunchade på Liban Deli, så himla gott. Nu är jag hemma och ska bara slappa med film & frukt ikväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0