People of the night.

 Igår var jag på stan och köpte de sista julklapparna. Hittade även ett linne till mig själv innan jag tog bussen hem, problemet var väl mest att jag kom hem med alla påsar utan påsen med linnet i.. Var bombsäker på att jag hade lagt ner linnet i väskan så var helt förvirrad. Ringde till JLT men de bad mig ringa idag på morgonen istället och tror ni inte att jag hade glömt påsen på bussen med kvitto och allt haha? Så fick svänga förbi JLT påväg till bion och hämta mitt kära linne! 

 

Kommentarer
Postat av: Paulina Suonvieri

SV: hahahaha!! orkar inte ens haha! oh tack så mycket, hoppas ni också får det bra! kram kram! :D

2013-12-20 @ 17:39:23
URL: http://hundredkitchenstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0