tvåtusentretton.

 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag sökte jobb, gick ut skolan, var på Summerburst, skaffa helårskort på gymmet OCH gick dit haha.

Hur har ditt 2013 varit? Riktigt jävla bra. Såklart har det varit mindre bra stunder men i helhet så har det här varit bästa året hittills! 

Tror du att år 2014 kommer blir bättre? Kommer nog att bli ett riktigt bra år men kommer inte kunna toppa studenten, balen, sommaren osv.

Blev du kär i år? Har varit kär hela året. :)

Vilka datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 14 juni, 20 augusti, 30 november.

Vad är din största framgång 2013?  Gick ut gymnasiet utan några IG & med fler MVG än jag tänkt mig.

Vad spenderade du mest pengar på? Skor, mat och alkohol skulle jag gissa på haha. 

Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina kära vänner, Dennis & familjen. 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Get lucky, Wake me up, Undressed, Am I Wrong & Under control skulle jag tro!

Vilka har du umgåtts med mest? Dennis, Julia, Jasmine, Simon, Charlie, Elin.

Bästa minnet från 2013? När hela klassen stod samlade innanför dörrarna på studenten bara någon minut innan vi skulle springa ut. Helt crazy, alla skrek, skrattade, var nervösa & var så himlahimla lyckliga.

Har du haft ett förhållande under 2013? 
Jajemän :)

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Inget jag saknar, men hoppas på en längre resa någonstans i världen! 

Vad önskar du att du gjort mer? Kämpat mer med träningen.

Vad vill du säga till dig själv inför 2014: Skaffa ditt livs drömkropp till sommaren, ta livet som det kommer och njut av att vara pluggfri så länge du kan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0